Teorie zajištění úniku před současností.., Šimonýdes, 03.11.2008

IkonkaTaky máte někdy tu chuť, v tý dnešní mobilní době, všeho nechat, hodit to všechno za hlavu a prostě se jen tak někam ztratit?? Já teda ano.. Hlavně za to může neusTÁLé vyzvánění telefonů a pokaždé v tu nejnevhodnější dobu.. Takový to: rychle to vezmu a vyřešim, už nějak nevim proč nefunguje.. Zřejmě ta doba tak zrychlila anebo se tak předbíhá, že v tom informačním zahlcení našich mozgů a zÁvisLosTi na jiných tisíci faktorech našeho fungování to už stejně vyřešit v tu chvíli není reálné.. Leda tak ALTovat, ovšem to mnoho lidí sTÁLe ještě nezná, a tak nezbývá, než vše převést do oboru komplexních čísel, což už je passé vouplně.. Celosvětově..

A to by se tu dalo jeftě dlouho rozebírat, kolik z těch „úspešně“ zvednutých telefonů je opravdu tak nezbytně, skoro místy až životně, důležitých, že to prostě nepočká.. A když už, tak se to musí prostě od těch dvacátých druhých opakovat někoLikrÁT, páč pak důležitost narůstá exponenciálně.. Jenže když to opravdu vzít sTÁLe nemůžete, tak od toho tu jsou SMSky.. Ovšem těch taky není nikdy nazbyt.. Kdysi tu byl revoluční (a pořád jeftě je) pager.. To se napsala zpráva tu to píplo a všechno podstatné bylo ihned řečeno.. Žádný zbytečný omáčky okolo, jako jak se máš a co právě děláš (poněvadž na to se dá odpovědět nevedomě ihned mnoho nepříjemných rozvracecích frází..), ale prostě rovnou k věci..

Myslím, že teď jste víceméně pochopili, o co tu jde, tak se podíváme dál, jak to tady je.. Po určitém čase takového debilního, pardon mobilního přehlcení, vás přizpůsobování časovým diktátům z toho kouzelného sluchátka začne pomalu ale jistě přetěžovat a vy v každé volné chvilce začnete myslet na to, jaké by to bylo tohle všechno „odpojit“ a odprostit se od toho někam se ztratit.. A právě teď nastává těžké dilema.. Najednou zjistíte, že se dá děLAT spousta věcí, které chcete.. Kamenem úrazu je, že to není tak zcela pravda.. Nemáte pilotní průkaz, tramvaj vám taky nikdo jen tak nepůjčí, trestné činy u ALTistů a ostatních rozumně rozumných lidí nepřipadají v úvahu, taky není možné překonávat fyzikální zákony (nejste-li k tomu správně jištěni) a dalo by se vyjmenovávat až do nebes volajících prvků..

Všechno je to sice hezké a lákavé.. Já už takových řešení zavrhl.. Je potřeba totiž uvažovat trochu ku smyslu života (to je zas na blok pro někoho jinýho;oDD).. Základem všeho je splňování základních fyziologických potřeb.. Jídlo a pití není zadarmo a stejně tak spousta „únikových“ nápadů, proto je nezbytně nutné, se takovým nápadem uživit.. Alespoň do přechodné doby, než je člověk schopen vrátit se zpátky do víru, chce-li se mu.. Mě třeba napadla výborná teorie, jak si splnit přání nicnedělání a nejlépe na vydělávání z blbosti dvacátých druhých, protože to je dostatečné zajištění, snad dokonce života.. Je velké procento takových.. A proti tomu je hodně malé procento těch, kteří jsou na té opačné straně.. Stačí jen mít dobrý nápad a rozjet ho.. Takovými byli třeba Ford, Baťa (budiž mu lehká zem i s jeho kanálem), začínající pánové od McDonalda, Kožený, a mistři od letadlových a pyrimidínových her nezlomných a tvrdohlavých jako křemen a mnoho dalších..

Já bych se asi zaměřil taky na řetězec, jehož základním prvkem by byla pumpa spojená se servisem dohromady.. Tak koukám, že jsem vás moc nepřekvapil.. Zatím.. No, jenomže u mé teorie záleží na strategickém umístění, aby vždy byl zaručen přísun zákazníků.. Tím je rozmístění do každého dopravně vytíženého údolí, poněvadž k pumpě a servisu se z jedné strany, dvacáté druhé strany, třetí a čtvrté strany kopce pro ideální údolí (tady platí: čím více členité údolí sbíhající se směry z kopce na jednom místě, tím větší pravděpodobnost přísunu materiálu) dá vždycky dojet za každého nouzového režimu.. Pakliže nedojde k otočení vozidla na střechu a vůbec tedy musí platit podmínka samohybnosti toho daného stroje.. A pro takový ty bystrý ALTový čtenáře, kdyby se jednalo o poruchu brzd, tak by existovali tzv. zbržďovací zóny (na dálnici známí jako únikové) a tam, kde je takové místo nepřípustné vybudovat, tak by dotyčný musel brzdit setrvačností z kopce do kopce a zpět do doby, než se jeho vozidlo uvede v nejnižším bodě do klidového stavu.. A zrovna tady, hle, jako na zavolanou, můj řetězec pump a servisů nonstop a za každého počasí!!

Dobrý, ne?? No asi začnu pomalu obvolávat celý seznam, zda někdo nemá potřebný kApiTáL..






Jste-li autorem tohoto listu, můžete jej editovat po svém přihlášení.




Komentáře našich návštěvníků

Počet komentářů k prohlédnutí: 3


Jméno:

Komentář:

Oblíbené číslo:



Vicente, 8.7.2019 16:45
We need someone with experience http://myvidster.fun/ myvidster video When asked by the Hollywood Reporter if he would bring Olbermann back, Skipper said: "I wasn't here when Keith was here, but he is very talented. So I had dinner with Keith.....And I would not have had dinner with him if we didn't sit around and think about whether there was a reason to bring Keith back. I haven't met with him again, but we don't have a policy here that you can never come back."
Šimonýdes, 9.11.2008 0:12
Ano.. Samozřejmě by to fungovalo i pro pěší a oddělenou součástí nebo možná součástí (to jeftě nevim) pneuservisu by byla pedikúra a masáže nohou.. V nabídce by neměla chybět ani nabídka přezouvání onucí.. Pro posilnění by byla k dispozici posilovna a malé tanky s Plzní nebo se Svijany, příp. Černou Horou (podle umístění, kam by to bylo pro pivo blíž).. Časem by se daly přistavět patra s hotýlkovými pokojíčky, aby se nemuselo hned tak pospíchat.. A dokonce by mohly tyto krámky býti samohybnými, takže mezitím, co by se někde něco dávalo do kupy, už by se to celé hýbalo na místo původního cíle a tímpádem by se opTimALizovalo poruchové zpoždění.. Ale to je hudba daleké budoucnosti..
Žibřid, 7.11.2008 18:33
Jelikož Žibřídek vozítko nevlastní, rád by zde ourodoval za něco podobného i pro nás, unavené chodce. Vše by bylo na stejným principu, při únavě hezky z kopečka dolů, kdybych to neubrzdil, tak samovolně do protisvahu - a zpátky - a zase - až bych se dole zastavil. Tam však nesměly by mě čekat dvě bezolovnatý deci ve skle či výklep karosérie, ale pohodlná váledna a nápoj, co znamená bezpečí.. moh' bys to zakompnout do svýho podnikatelskýho záměru, Skřítku??